Δεν είμαι δάκρυ στο λαιμό  

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

Δεν είμαι δάκρυ στο λαιμό

Στίχοι: Σμαρώ Παπαδοπούλου
Μουσική: Θοδωρής Παπαδόπουλος
Πρώτη Εκτέλεση: Μελίνα Ασλανίδου


Δεν είμαι δάκρυ στο λαιμό
στον άσπρο το λαιμό σου
δεν είμαι άκρη στο γκρεμό
γκρεμός μες στο μυαλό σου. (2)

Είμαι ένα πέρασμα
απ' της ζωής τα στήθια
και ό,τι κι αν σε κέρασα
σ' αγάπησα στ' αλήθεια.

Δεν είμαι δάκρυ στο λαιμό
στον άσπρο το λαιμό σου.

Δεν είμαι σκέψη μοναχή
να βρει τη λογική σου
δεν είμαι λέξη που θα μπει
να σπάσει τη σιωπή σου.

Είμαι ένα πέρασμα
απ' της ζωής τα στήθια
και ό,τι κι αν σε κέρασα
σ' αγάπησα στ' αλήθεια.

Δεν είμαι σκέψη μοναχή
να βρει τη λογική σου.

Είμαι ένα πέρασμα
απ' της ζωής τα στήθια
και ό,τι κι αν σε κέρασα
σ' αγάπησα στ' αλήθεια.

Δεν είμαι σκέψη μοναχή
να βρει τη λογική σου.

AddThis Social Bookmark Button