Να 'ταν η ψυχή μου πέτρα  

Κυριακή 29 Μαρτίου 2009

Να 'ταν η ψυχή μου πέτρα

Στίχοι: Σμαρώ Παπαδοπούλου
Μουσική: Θοδωρής Παπαδόπουλος
Πρώτη Εκτέλεση: Μελίνα Ασλανίδου

Να ΄ταν η ψυχή μου πέτρα
Να μεγάλωνε στα μέτρα
Για μια φορά
Από το ψέμα πιο βαριά

Να ΄ταν η ζωή μου ατσάλι
Μη βρεθεί σε μαύρο χαλί
Για μια φορά
Να μη λυγίσει η καρδιά

Είναι αγιάτερυτος ο νους
Στο πυρετό της μέρας
Όταν ο έρωτας που ζει
Γίνει φωτιά κι αέρας

Να ΄ταν το κορμί μετάξι
Να γλυστρίσω πριν με πιάσει
Για μια φορά
Να του ξεφύγω μια φορά

Να ΄ταν τ΄όνειρό μου εντάξει
Τίποτα να μη μου τάξει
Για μια φορά
Να μην αλλαξει ξαφνικά

Είναι αγιάτερυτος ο νους
Στο πυρετό της μέρας
Όταν ο έρωτας που ζει
Γίνει φωτιά κι αέρας

Είναι αγιάτερυτος ο νους
Στο πυρετό της μέρας
Όταν ο έρωτας που ζει
Γίνει φωτιά κι αέρας

AddThis Social Bookmark Button